Ahanife benim bebeğimdede boynunda kızarıklık yüzündede isilik gibi şeyler olmuştu gerçi hala var ama çok çok hafif boynuna sudocrem sürüyorum acayip iyi geldi yüzünede mustelanın stelatopia kremini sürüyorum oda çok iyi geldi bu tarz şeyler dene sıcaksa evin ondan olmuş olabilir