Merhabalar kızlar. 2. Defa buradayım. İlk kızım 2 yaşında 2. Kızım 2 günlük olarak. İlk kızımı normal doğumla doğurdum. Bu bebeğimi maalesef acil sezeryana alınarak. Kendimi birkez daha normal doğuma çok hazırlamıştım, fakat her şey planlandığı gibi gitmiyor. Kızımın kalp atışlarında ani iniş çıkışlar vardı 39.6 da doğurdum. Kalp atışları düzensiz olduğu için daha fazla etkilenmesin diye narkozu az verdiler ve canlı canlı kesildim diyebilirim. 🥺 Sanırım o anları üzerimden aylarca atamayacağım. İlk kızımda 4.5 saatte suni ile doğurmuştum. Arada uçurum varmış. Ben ilk kızımı doğurmamışım. Doğumdan koşarak çıkıp odamı süslemiştim. Hiç yatmadan lohusalığımı geçirmiştim. Sezeryan kat ve kat daha zormuş. 3. Günüm ve hala kendime bakacak durumda değilim. Dikişlerim ağrıyor ve yanıyor. Kendim çok zor doğruluyorum. Kızıma dün gece bakabildim sadece, yanıma yatırdım ve sabaha kadar ilgilenebildim. 2 yaşında bana bağımlı kızım da bu duruma zor adapte oluyor. Lohusalık psikolojisi mi bilmiyorum ama sanki hrp böyle kalacağım gibi 😭 yanımda kayınvalidem var Allah razı olsun büyük kızımla ilgilenip evimin işlerini yapabildiği kadar yapıyor. Sezeryan olan anneler. Kaç güne toparlarım önerileriniz nedir? Hala büyük tuvalete çıkamadım korkudan, canım acır diye çok korkuyorum. Evime bakıyorum rezil halde ben deseniz anlattıpımdan hallice, hayatımı düzene sokabilecek miyim bilmiyorum 🥺 evlatlarıma kendim ne zaman yetecek hale gelirim. İnternette 4 6 hafta diyor düzelme süresine 😞 o kadar uzun mu sürecek gerçekten 😭