Merhaba anneler umarım gününüz iyi geçiyordur ☺️ ben çalışan ve izinde olan annelere birşeyler sormak istiyorum raporumun bitmesine 50 gün var ben ücretsiz izin kullanmak istiyorum bı arkadaşım öyle yapmıştı bende yapmak istiyorm iki ay kullanmıştı araştırmalarima göre altı aya kadar kullanabiliniyormus bide yarı zamanlı ve kısmi zamanlı çalışma var ilk çocukta iki ay veriyorlar 2 ay yarı zamnli çalıştıktan sonra kısmi çalışmaya dönülebilir mi ?