Mom8763 Gün içinde ne yapıyorsunuz hiç uymuyor gündüzleri kolik bir bebek sürekli kucağımda gezdiyorum dışarıda çıkamıyoruz kıyameti koparıyor 🙁
yigitinanneesii Mom8763 bizimde aynı canım karnı tok altı temiz gazını çıkarıyorum ama ağlıyor gezdiriyorum dışarıya çıkınca da çok ağlıyor
Sesaa1 Mom8763 ahh ahh bizde öyleyiz evde mız mız uyumak istiyor gibi ama uyumakta çok zorlanıyor anlamadım neden herşeyi tam ama ağlıyor herkes dışarda ben dışarı çıkmak içim kanguru aldım fayda yok
inci_34 Mom8763 bol bol yüzüstü yatır günde bir bardak kimyonlu sıcak su iç ayaklarına karnına masaj yap hergün banyo yap sıcak su da beklet *
Hale007 Mom8763 ya benım bebegımde 2 aylık gündüz hıc sıkıntısı yok kızlar ama aksam 7/9 arası hep mız mız ağlamaklı ve bu saatler hep aynı sonrada uyuyor neden yapar ki aynı saatlerde bunu gazını çıkartıyor oda sorun degıl ama sorun ne anlamadım hep aynı saatler
Aizat Benim oglum 2,5 aylık sureklı mız mız , gun içinde hiç birşey yapamiyorum malesef kucakta surekli , uyurken bile kıvranmalar
Aizat Mom8763 1 aydır diyeteyım degişiklik yok , aynı devam huzursuzluk , aglamar sancilar kabul ettik artık kolik oldugunu
Mehmetselim Mom8763 bizde öyle ya dışarı çıkmak istiyorum ama çok aglio nerde emzircem nerde sakimlestrcem diye düşününce cikamiyrm
Aselllllina Mom8763 emziriyorsanız kimyon otu rezene ve anason alın rezene ve kimyon gazı alıyor anason da bebeği sakinleştiriyor ama direk bebeğe vermeyin siz için sütünüzden geçsin
ATAZeynep23 Mom8763 büyüme atağı oluyor 8hafta da huy değiştiriyorlar sebepsizce ağlama krizleri 1/3hafta sürebiliyor bizde geçirdik anlamsızca ağladığında zor tuttum bende ağlamayı😁 Harika haftalar kitabın adı bakmak isterseniz 👍
momtgb0676 Hale007 benim bebeğimde 2 aylık ve aynı sorunu yaşıyorum her akşam 8 de başlıyor 10 a kadar kucağımda sürekli gezdiriyorum ağlıyor hep. Ne yapmamız gerektiğini hiç bilmiyorum
Sedagmlksz Hale007 ayy beniim de bebeğim bikaç hacta öyleydi saat 8 diyince çıldırırdı bi 15 dk sonra geçti
Hale007 Mom8763 evet huysuz oluyor o saatlerde ağlıyor sonra zar zor kucağımda uyuyor yanı anlamadım ki pazartesı kontrolü var soracağım doktora 🥺
geceuyumayanne1 Mom8763 Bebeğim 2 ay 3 günlük gündüz hiç bı şekilde uyumuyor sürekli kucağımda yerine yatirinca gözünü açıp ağlıyor altı temiz karnı tok sürekli miz mız sürekli kucak istiyor sırt üstü yatıyorum yatmak istemiyor ve kolik çok zor gerçekten çok bunaldım ne zaman geçecek bu süreç ne zaman geçecek bu gaz
Masal3_ geceuyumayanne1 canım benim bebeğim 35 günlük aynı tarif ettiğin gibiydi biogia gaz ilacı aldım hemn etksni gösterdi çok şükürr kesinlkle tavsye ederim
Mom8763 Aizat kolikti aynen canım mommys blııss night olanı al istersen biz onu kullanıyoruz fiyatı yüksek ama birazda olsa işe yaradı
Bengu13 Aizat merhaba alerji olduğunu nasıl anladınız? Oğlumda 2 haftadır meme reddi yaşıyoruz. Doktor reflüsü var falan demişti şimdi alerji diyor. Dün diyet listesi verdi banada 😓
Aizat Mom8763 ay bittim ben artık ya 😒 kafa yedim , psikolojım bozuldu iyice . Ne zaman bitcek ya hiçte çozumu yokmuş bu koligin