havana1 Rotavirüs aşılarını ben kendim yaptım evde şırınganın içinde damla şeklinde ağzına sıkıyosın sadece.
nilesselin esra-m saklama kosullari sebebiyle hastanede yaptirmanizi tavsiye ederim.. fiyat degismiyor ozellerdede
laliko35 esra-m özelde yaptırdık 1.dozları 3.ay da 2.dozları da 5.ay da olacak 3.doz bexsero da 15.ay ikisi 917 lira tuttu nimenrix de 320 liraydi