Allah’ım bu günler çok zor geçiyor benim gibi olanlar varsa bana bi yazabilir mi sizde durumlar nasıl merak ediyorum. Ağlıyor sebepsiz yere ama öyle bi ağlıyor ki dövmüşler gibi. Bu ağlama nöbetlerinde çok sinirleniyorum ne yapacağımı bilemiyorum bana sakin kalmam yönünde nasıl davranabilirim bütün önerilerinize ihtiyacım var şu an