Merhaba arkadaşlar 3 aylık kızım var emzik bizim kurtarıcımız ama wee baby emzigini alıyordum içine kir giriyor hiç hijjenik degil sürekli degiştirmek zorunda kalıyorum kızıma iyisinden bi emzik almak istiyorum önerisi olan varmı sizce en hijyenik olan hangisi