Merhaba, 10 aylık oğlum 1haftadır ateşi yükseliyordu 37üstüne çıkmadı hiç, üst dişleri patladı. Şimdi yine ateşi var gibi. Kafası oldukça sıcak geliyor dudağıma. Ateşi ölçüyorum temassızla 36.5 🙄 (bence doğru ölçmüyor). Keyfi genel olarak yerinde hep aktif olarak oyun oynuyor ama arada bir halıda betonda 5-10sn hareketsiz yatıyor,burnu da tıkalı gibi. Yani korona mı acaba? Ben mi kuruntu yapıyorum bilemedim.