Kızlar bir buçuk yaşındaki kızım el ayak ağız hastalığı oldu. Çok şükür atlattık ateşi kaşıntısı halsizliği bitti sadece vücudundaki döküntüler kaldı. Sorum şu bu hastalığı geçirenler kaç gün sonra dışarı çıktınız ? Bizim beş gün oldu. Sadece çocuklara bulaşıyo. Hastalığı da atlattık bi tek döküntüler kaldı. Yarın çıkabilir miyim mesela bulaş riski ne zaman biter ?