1prens1prensesannesii Kızlar az önce sütümü sağdım. 160 cc felan çıktı ikisinden.. Buzdolabına koydum. Kızım uyanınca nasıl ısıtacağım içeceği kadar miktarı? Birde muhtemelen yağ kısmı üste çıkacak.ısıyırken karıştıracak mıyım?
Bebek-annesi 1prens1prensesannesii biberonu hafif sallayın o zaman yağlı kısmı süte karışıyor sütü kaynatmayın kesinlikle sıcak su koyun bir kaba içeceği biberonu da o kaba koyun suyun ısısı ile oda ılır öyle içirin.
Elisa-_ 1prens1prensesannesii ısıtmadan çalkalayın sonra içeceği kadar olanı biberons koyun sıcak bir ksbin içine oturtup ısıtın