Merhaba arkadaşlar kızım 25 aylık olmak üzere. 1 ayı geçkindir tuvalet eğitimindeyiz. Ben cok cok hazır değildim ama hadi bismillah dedim kızım kendi bırakmak istedi bezi ve çook isilik oldu yazın diye bıraktık klozete de alışıktı bezliyken bile gece yatarken büyüğünü ve çişini oraya yapardı. Ama şu 1 aydırr eziyet gibi geçiyor altına yapıyor çişini bi gün iyiyiz iki gün kötüyüz. 2 saatte bir götürüyorum genel olarak yapıyo bazen inatlaşıyor bu zamana kadar alışması gerekmez miydi yoksa daha önümüzde süreç var mı? Bugün kafam attı bez takıcaktım ama tuttum kendimi önerileriniz var mı hep konusuyorum anlatıyorum ama günde 4-5 kere çişini yere yapıyor