Deniz3402 Abartmıyorum 8aylık olduk hala gündüz uyuduğunu görmedim 30dk en fazla. Haftada 1nadir sabahları 1 2saat uyur onun dışında hep kestirme. Artık düzene girmesi gerekmiyor muydu 8aylık olduk????? Var mı böyle olan
Aslanannesiii Deniz3402 canim benmde oglum uykuyu hic sevmezdi saatlerce ugrasirdim en fazla 40 dk uyurdu. Kendini hirpalama elbet duzene giricek suan 16 aylik iki uyku yapardik 1 saati gecerdi uykulari son iki aydir tek uyku yapiyoruz donem donem degisiyor.
ElifS95 Deniz3402 bizde 4 ay 27 gunluguz gündüz uykuları yok oldu geceleri de daha sık uyanmaya başladı herkes 6.aydan sonra düzene girer diyor ama hiç umudum yok 😭