prensannesi1111 Ay kizlar ne gunduz uykusu kaldi ne gece dogru duzgun o uyusa bile ben uyumuyorm kipir kupir surekli uyurken de birden aglayarak kalkip oturuyor sebebi ni bi turlu anlayamadm dis mi sendrom mu
melasya prensannesi1111 27 ay aynisini yapiyo arada uykulari boyle geriliyo.en arka kok disleri cikiyo muhtemelen ondan.sendromda etkili tabi oy oyy
ATC prensannesi1111 2 yaş sensörümü 1.5 yaşında başladı 3 yaşına geldi neredeyse hala bitmedi mahvolduk tarih yazıcaktık tarih olduk😂😂
prensannesi1111 ebz09 ay gercekten mi yanlz degilmsm bir oldu ruyadir dedim iki oldu ruya galiba dedim ama defalarca boyle kalkp oturuyo aglayarak
prensannesi1111 melasya ay evet olablr ya dis de cok etkiliyo bilmiyorm napcaz bizim bunyeler nasl dayanacak
ebz09 prensannesi1111 yok gerçekten sabrımın sinirlarini zorluyor yarinda aşıya goturucem dahada katlanacak eziyet heralde😂