Mamaqueen Kizimin yemegine yarim sogan kullaniyorum gerisini kitlu posette buzdolabina koyuyorum ertesi gun falan geri kullaniyorum. Vitamini vs ölüyor mudur bu sekilde? Ayni sekilde havuz patates onlarida fazla olanlari sakliyorum
Ah_neredeee_vah_neredeee Mamaqueen doğrayıp buzluğa atın kalanını direkt .. o zaman kafanız rahat olur kullanırsınız ilk zamana ki gibi
minnosvetontis Mamaqueen Strecliyorum ben yada kucuk kaba koyup agzi kapakli sekilde. Bidha kullaniyorum. Aman herseyin vitamini ole boyle bi sekil gidiyor zaten. Zaten sogan ve patates her gunumuzde mutlaka kullaniliyor bir guncukden vitaminide gitmeyiversin 😄
Ah_neredeee_vah_neredeee Mamaqueen Rica ederim canım :) ben özellikle birkaç kilo soğanı doğrayıp rondoda poşetler atarım sonra mis gibi yemek yapacağım zaman çıkarır kullanırım büyük kolaylık :)
minnakbaby Mamaqueen bende sizin gibi yaparim diger turlu israf mi olsun 🙄.. bence bisey olmaz ama belki daha bilgili birileri vardir yazarlar umarim
Vanilya Mamaqueen streç film e sar canım güzelce. Koy. Ben öyle yapıyorum bazen. Annemden öğrendim hep aman bu kokar deyip atıyordum. Ziyan oluyordu
Morr Mamaqueen Onu bilmiyorum ama salatalık yesilliklerimi su dolu bir kaba koyuyorum salatik havuç herşeyim kütür kütür oluyor yeni tarladan toplamış gibi aklınızda bulunsun 🙋
Sumeyyebaglan Çok tehlikeli olduğunu okumuştum bi yerden. Tam hatırlamıyorum ama zehirli bi şeye dönüyomuş
Baby-ada123 Mamaqueen ben bölünen soğanın zararlı olduğunu bir yerde okumuştum ben küçük soğanlar alıyorm kızımın yemeklerini öyle yapiyrm