Veyselaras Oğlum dört buçuk aylık 2aylik aşının yeri patladı içinden iltihab aktı normla mi ne yapmam lazim
S-44N-56 Veyselaras normalmiş kızımızda öyle oldu panikledim doktora götürdüm doktor aşı tutmuş dedi 🥰
Veyselaras S-44N-56 Ben de çok panikledim banyo yaptırmıştım baktım patlamis ben mi yaptım diye çok üzüldüm ve korktum sağlık ocagini aradım ama cvp yok mslf
Veyselaras Portakal Ben havlu peceteyle sildim bastırmadan ne yapmam lazım uzun kollu giydiriyorum kazagina yapisirsa diye korktum birşey olur mu
S-44N-56 Veyselaras hiç dokunmayın kendiliğinden öyle kabuk bağlayacak sürekli kabuk atarak iyileşecek 🥰
ebrugorgel Veyselaras normal canım bizim de öyle oldu hem de iki üç kere doldu doldu patladı ama korkacak bir şey yok sadece ellemeyin yeterli kuruyor kendi kendine
Veyselaras ebrugorgel ben hafifçe havlu kagidiyla sildim ama birşey olur mu ya bundan sonra eklemem bilmedjm çok korktum
Gorkeminannesiii Veyselaras hhahua patladı diyince korktum kızz normal tabiii 😂😂 demedimi hemşireniz 🙄
Veyselaras Gorkeminannesiii Dedi mi demedi mi tam olarak hatırlamıyorum kendim iğneden korkuyorum bir de söz konusu evlat olunca ağlayınca pek dinleyemedim galiba ne bilim
Selin_C Veyselaras çok normal annesi korkma benim kızımda da olmuştu tekrar tekrar 5 aya kadar artık geçti öyle duruyor 🌸 hemşire yaparken bilgilendirmişti korkmayın olabilir diye merak etmeyin 💕
Gorkeminannesiii Veyselaras bidaha elleme kuzum kendi kendine geçicek patlıcak iltihap akıcak 1 yaşında bizim oglan geçti şuan 😍
Veyselaras Gorkeminannesiii Uzun kollu giydiriyorum buralarda havalar soğudu kazagina yapasimasin diye sileyim demiştim ama eklemem bir dahakine çok tşk ederm