Betl benim bebeğim yaklaşık 4 aylık olacak şu an o sıkıntı bende de var.Bebek hemşiresi arkadaşıma sordum atak dönemi geçiriyor olabilir mümkün olduğunca sakin ol, kucakta olmak orada uyumak istiyorsa kucağında uyut orada tut,geçici bir süreç bu dedi.Muhtemelen sizin bebeğinizin de aşıları atak dönemini tetiklemiş olabilir.