baldudaklim Kızlar merhaba, bebeğim 3 ay 12 günlük. Kafasını tutuyor genelde, fakat genelde sağa yatık tutuyor. İstediği zaman tamamen dik tutabiliyor. Doktorumuza sormayı unuttum. İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim . Acaba bu durum normal midir ?
Mrs_Mert baldudaklim hep bi tarafa doğru mu yatıyo? Burada okumuştum öyle bi rahatsızlık varmış ama masajla geçiyormuş. Belki bilen birisi çıkar yardımcı olur 😊
Cigdemce baldudaklim bi yerde okumuştum hep aynı memeyi emen hep aynı taraftan gazi çıkarılan aynı taraftan kucağa alınan ve aynı yinde uyuyan bebeğin o yine düşkünlüğü olurmuş. Benimkinin de boynu bi yana düşüyordu kel yaptik bi baktım arkada yamukluk olmuş. Aslında sağ sol yatırdım. Ama genelde hep sağ memeyi emzirdigimi ve hep aynı yonde gazini çıkarmak için yatirdigimi fark ettim. Kafasını tuttukça bi yana düşmesi geçiyor da kafa şekli için şuan uğraşıyorum. Bu arada tam 3 aylik
baldudaklim Mrs_Mert genelde düz yatıyor kuzum ama uyurken kafasını sağa çeviriyor uyurken. İstediği zaman sola da çeviriyor oyuncağı falan takip ederken. Ama sağına daha düşkün 🥺
Mrs_Mert baldudaklim yatışına dikkat edin bi süre. Arkadaşlar da açıklama yapmış zaten. Bir de doktorunuza danışın mutlaka o daha net bi bilgi verecektir 😊
baldudaklim Cigdemce kaç aylıksınız kuzum doktorunuz bir şey dedi mi ? Genelde sağ mememi emziririm 🤷♀️ Kafasını istediğinde dimdik tutabiliyor 🤦♀️Neden böyle anlamış değilim
aytendo_ @baldudaklim benim oğlumda başını hep sağa doğru tutuyordu sağlık ocağındaki ebemiz hangi tarafa eğilimliyse diğer tarafa yatır sürekli dedi bende soluna yan yatırdım düzeldi sizde öyle yapın bence böyle oluyormuş