Önce yabancilama evresine girdik. Yabancı herkesten korkuyordu. Bı gördüğünü unutup bidaha görünce gene korkuyor bakıp bakıp ağlıyordu. Şimdide gördüğünü unutmuyor ama küçük bebeklerden bagirandan çok korkuyor sürekli ağlıyor. Görümcem geldi 1 yaşında kızı var . Oğlumu görünce sevinip çığlık atıyor oğlum da ağlıyor katıla katıla. Titriyor korkudan. Yaklaşınca bile kendini geri çekiyor.
Ne zaman geçer bu durum. 15 gün burdalar. 🙄 Ne yapabilirim korkmamasi için.