bisenakillisinzaten 16 gün önce normal doğum yaptım. Dikişlerim dış dudakta ve şişlik oluşmuş. Sanırım enfeksiyon kaptım ya da dikişim mi patladı bilemeyeceğim 😞 Bu durumu yaşayan var mı? Bunun iÇin kadın hastalıkları ve doğum bölümüne mi gitmem gerekir?
Eminos bisenakillisinzaten bi aynayla bakin isterseniz 10 gunlukken kontrole cagirmisti doktorum sehir hastanesinde digum yaptim sizde dogum yaptiginiz hastanede herhangibi kadın dogum doktoruna gidebilirsiniz
Ah_neredeee_vah_neredeee bisenakillisinzaten o zaman kadın Doğum Dr ne gitmeniz gerekiyor . Yeni Doğum yaptığınızı dikişlerde bir sıkıntı olduğunu belirtin yardımcı olacaklardır . Çok geçmiş olsun .
bisenakillisinzaten Eminos evet aynayla baktım ve şişlik olan kısımda 3 tane çizgi var. Sanırım dikişlerden kaynaklı. Açılmış mı açılmamış mı anlamadım da