Kizlar yaşayan varmı doktora götürdük bı sıkıntı yok dedi.yurutece biniyor basıp suremiyor hiç.yani canı isterse ayağını kullanıyor sinirlendiginde kasıyor basıyor biraz.ayakta tutmaya calisiyorum basmıyor.boyle olan varmı içinizde.Birileri beni rahatlatsin 😔