gulse_uyak merhaba anneler vakumlu mama kaplarından mutlaka kullananınız vardır. bebek tabağı çekince vakumu kolay mı çıkıyor yoksa sağlam mı.ve oioi markası çok pahalı diğer muadil markalar nasıl acaba tavsiyelerinizr ihtiyacım var