Merhaba arkadaşlar,
Prima sonrası bez değişikliği yapmak istiyorum oğlum 4 aylık oldu Prima aktif Bebek kullanıyorduk. Premature doğdu şuan 3 no ya geçecem ama 3 bez arası kaldım.
Kullananlar ve değişenler yorum yapabilir mi?
Benim için önemli olan ince olması..
Molfix de çok kalın olduğunu duydum doğru mu?
Minies ince mi?
Ebebek nasıl?
Cevaplarınızı bekliyorum :)