Kızlar selam , Bebeğim 14 günlük … Biz bu bebeği isterken aman ne olacak canım iki altını pisler , karnı acıkır,gazı olur e bi de Allah’ın emri arada hasta olur ağlayınca da baktık olmuyor bizde ağlarız Gül gibi Yaşar gideriz diyorduk. Daha ilk maddede yıldık. Oğlan sıçıyor sıçmasına da anam ben böyle bişey görmedim altını açmamla tazyikli fışkırtıyor velet 😂 yeminlen hani diyorlar ya “ahirette analar evlatlarından kaçacak “ diye vallahi bizzat dibine kadar yaşıyorum😂😂 kurtuluyor muyum hayır üstüm başım bokk .. Dedik madem öyle o zaman bezini açıp havalandırıp üzerine tekrar kapatıp az bekleyelim yapsın ondan sonra açarız . Sinsi sinsi bekliyor o bez ordan kalkınca gazla birlikte püskürtüyor canını sevdiğim 😂😂Yıldık ailecek.
Annem , Kayınvalidem, iki kız kardeşim elinde kaldık bunun. Fabrika hatası bu bebe diyip iade edebiliyor muyuz bilgisi olan bar mı 🤭 bir birimizi de çok sevdik aslında ama bu ilişkide şiddetli geçimsizlik var hakim bey 🥺