morjaguar Ahahhahaha 😬😬😬😬😂😅 güldüm valla yorumunuza.
7,5 aylık. Sabah kahvaltısında yumurta ve labne peyniri. Bazen yanına bir pankek. Öğlen Kıymalı tarhana veya başka bir çorba. Arada meyve yerse yer yemezse yoğurtla birlikte bir iki kaşık yer. Akşam da aynı şekilde meyveli yoğurt. Ama bu düzen her gün tabi böyle değil. Bazen canı istemezse bir gün boyunca sadece beni emer, bazen de armut kayısı falan veririm . Çorbalarına zaten hep zeytinyağı koyuyorum ve gün içinde bol su içirmeye çalışıyorum. ☹️ Galiba kabız yaa . Ama zorlanmıyor da yani yaparken anlamadım