Ebrarkl mayanın tadına baktınız mı belki onun tadı öyle olduğu içindir.Ben mayalama şeklimi anlatayım sütü 20 dakika kaynatıyorum , sonra ılımaya bırakıyorum o sırada arada karıştırıyorum serçe parmağımı süte koyuyorum 8 e kadar yanmadan duruyorsa tamamdır.Sonra mayayı buzdolabından çıkarır çıkarmaz değil oda ısısında içine kaynattığın sütten koyup biraz karıştırıp öyle süte katıyorum iyice karıştırıyorum küçük kavonozlara bölüyorum sonra mayalamaya bırakıyorum.Ağzına temiz bir pamuklu örtü örtüyorum kapak kapatmıyorum kapakları öyle sadece üzerine koyuyorum böylelikle mayalanırken içindeki buharlaşan sular yoğurdu sulu yapmıyor temiz bez çekmiş oluyor.Evim sıcak oldugu için 4.5 saat dışarda bekletiyorum üzerine iki kat sofra ile örterek .Sonra ağzı açık şekilde oda ısısına gelmesi için 45 dakka kadar dışarda bekletip ağzını kapatıp öyle buzdolabına kaldırıyorum 1 gün boyunca bekliyor ve taş gibi oluyor tadı da efsane oluyor ters çevirip şov yapıyorum 😂siz nasıl mayalıyorsunuz peki