Ne yazık ki kolik mi gazlı mi desem çılgın bir bebeğim var. Hiç durmuyoruz kucaktan inince sürekli ağlıyor yalnız şu son günlerde kucakta da sakinleştiremiyorum. Sling almaya gitmiştim çalışanlar kesinlikle hamak öneriyoruz dediler. Doğruluk payı var mı acaba? Memnun musunuz?