Momm12 ben 17 günlüktü doktora götürdüğümde, ocakta doğdu. 2 günde bir yıkıyorum dedim. Kızdı bana , her gün yıkayacaksın demedim mi dedi. O gün bu gündür her gün yıkıyorum. Zaten yemek yemeğe geçti artık her yeri yemek oluyor mecbur da yıkanıyor. Her gün yıkamanızı öneririm, yaz kış demeden.