Merveee_94 Kızlar merhaba 😊 kızım 3 aylık cumartesi günü rota ve menenjit aşısı olduk pazartesiye kadar hiç bir sorunumuz yoktu ama salı gününden itibaren meme reddi yaşıyoruz kesinlikle emmiyor verdiğim zaman çok ağlıyor aranızda bunu yaşayan var mı nasıl düzelir ??
Busragokceberra Merveee_94 Ben aşıdan olduğunu düşünmüyorum çünkü 24 saat etkisi var meme reddi bende tam 3 aylıkken başladı atak dönemine girmişti bir hafta sürdü
Teemo07 Merveee_94 4.ay aşılarından sonra basladı bizde de, ataktan dolayı sanırım. 1 aydır da emziremiyorum. Geceleri bile almıyor. 🤦🏻♀️
Asyabebek1 Merveee_94 bebeğim iki aylık, bazen meme istemiyor, elleriyle itiyor ağlıyor vs. Bende ya sağım yapıyorum, yada mama veriyorum, çok stres yapmayın arada olur öyle seyler
Babyjo Merveee_94 biz 2 ayligiz 1 haftadirr acayipp meme reddi var kucagima yatirdigim an basliyor ciglik atmaya ben hizli hizli dizlerimi salliyorum oda sallaniyor o sirada bebek uyutucu diye bi prograk var ordan sac kurutma makinesi sesi aciyorum tabi hala sallamaya devamm yavas memeyi aliyor gözleri kapaniyor oyle emiyor uyuyana kadwr baska turlu asla emmiyor
Merveee_94 Busragokceberra bizim ki uyku sersemi de almıyor 😕 bişey yaptınız mı emmesi için tekrar kendiliğinden mi aldı ?
Teemo07 Merveee_94 bende bekliyorum. Arada deniyorum ama yok yani. Evet 1 aydır full mama. Arada sağıp veriyorum ama 20 cc anca
Merveee_94 Teemo07 evet bende öyle yapıyorum iki gündür geceleri mamayı yapmakta zor oluyor bekleyemiyor yapana kadar 😕
Teemo07 Merveee_94 bize de durum öyle 2 biberon var suları hazır sadece mamayı koyuyorum. Alıştım artık. 6 kez kalkıyor geceleri
Teemo07 Merveee_94 yok valla. Ilık içmiyor biberonu itiyor. Oda sıcaklığında suyu. Kaynatıp ılıttıgım suyu kavanozda. Aksam yatarken biberonlarona koyup hazırlıyorum. Uyandıgında sadece mamasını koyuyorum üstüne.
Teemo07 Merveee_94 çeşit çeşitler valla. Az önce mamasını içti geri yattı. Biraz göğsümde tuttum, çok az Bi sütüm kaldı onu da sıktım dudağına dogru bana mısın demedi valla. Fosur fosur uyuyor simdi.