[silindi] Oğlum 7 aylık sayılır. Bu güne kadar toplamda en fazla 4-5 defa biberon verdim hep göğsümden emdi. Ara sıra su veriyorum biberondan ama ısırıyo biberonu emmiyo dişini kaşıyo yani.. Şimdi biberonda alsın istiyorum ama almıyo. Uykusunda emmek için uyandığında verdim biberonu almadı sinirlendi bende memeyi verdim mecbur. Biberonada alışması için ne yapmam lazm?
[silindi] Janss bu verdiğim aslında 4-5 kere aldığı biberon ama şuan reddetti. Marka değişikliği işe yararmı dersiniz?
Janss [silindi] Lansinoh kullanan anneler çok memnun genelde . Anne memesine en yakın biberonlardan biri . Medela da aynı şekilde . Hem memeyide bırakma ihtimali de azalır . Bazı bebeklerde biberon reddi olabiliyor . Denemeden bilemeyiz 😌🌸
[silindi] Umayumayumay tamam alıcam hemen. İnşallah kabul eder. Peki çok açken mi vermeliyim yoksa normal emzirceğimdemi? Uyurken ilk kez vermek çok doğru olmaz sanırım dimi?
Seagul Medela Calma kesinlikle anne memesine en yakın biberon, meme reddine de sebep olmuyor. Biz lansinoh momma dan pek memnun kalmadık, akışı çok hızlı..