Kızlar,yazın bebeğim geceleri üstünü sık sık açıyordu diye alt üst takım kısa kol pijama giydiriyordum.Gündüzleri de kısa kol body le uyutuyordum hep.Malum soğuk havalar yaklaşıyor.Geceleri uzun kol tulum ve ya uzun kpl alt üst takım pijama giydiricem.Gündüzleri nasıl giydire bilirim?gece pijaması mı yoksa kısa kol body le mi?çünkü sık sık kontrol ede biliyorum üzeri açık kalmaması için