[silindi] kızlar dokoturumuz bebeģimin bıngıldağının geniş kaldığını söyledi d vitamini düzenli veriyorum sürekli güneşe çıkarıyorum 13 aylık 2yaşa kadar bekleyelim dedi kapanmassa nolur ki