Lemya bende 5 aylıkken başlıcam. Zaten ilk adım 3 gün kuralı ve tadımlarla geçiyor çok doyurmadan o şekilde ilerlicem. Çocuğu olan bir arkadaşım şiddetle tavsiye ediyor. Damak tadının oluşması için erken başla yoksa yemek yedirmede zorluk çekersin diyor. Bende 6 aylık olunca işe döneceğim için tadım kısımlarını bakan kişiye bırakmak istemedim.