Eymenimmm 1 aylıktı canım. Kolik bir bebekti. Çok fena gaz sıkıntımız vardı. Kullanan arkadaşım tavsiye etti. Bende araştırdıpımda hep olumsuz şeyler okudum ama kullanan da vardı yani. Sadece 1 damla topuğuna sürdüm akşamları yatarken sıcak su torbası koydum rahat uyudu. Bide gündüz kiraz çekirdeği kemeri takıyordum. 3 aylık olunca azalmaya başladı. Relaktaz damladan da çok memnun kaldım