Demirhan01 Bu damlayı kullananlarr var mı ? Düzenli olarak hergün mü veriyoruz yoksa sadece gazı olduğunda mı veriyoruz. Benim bebeğimin sürekli gazı olmuyor. Sadece Olduğunda versem etkisini görürmüyüm yoksa düzenli kullanmak şart mı acaba?
Uykucu Demirhan01 biogia gaz ilaci degil bagirsak düzenleyici hergün aynı saate vermeye özen gosterin ki etkisini gostersin
94z-20u Demirhan01 canım düzenli kullan o gaz damlası değil zaten bağırsak düzenleyici o yüzden düzenli kullan
Mbal Dolapta ne kadar süre saklanabiliyor bilgisi olan var mı? Üzerinde oda sıcaklığında 4 hafta yazıyor. Buzdolabında ne kadar acaba?
Annecibebekler2 Demirhan01 biogaia gaz damlası değildir, bağırsak düzenleyicidir. Her gün tek seferde 6 damla kullanmanızı öneririm