Merhaba anneler 3,5 aylık bebişim bir haftadır beslenmesi değişti hem mama hem de sütümü sağarak veriyorum.2 saate bir 60 cc veya 3 saate bir 90 cc içiyor.bir hafta öncesi bir anda 120 cc içer 3,5 saat sonra tekrar şimdi saat aralığını ve miktarını azalttı normal mi yeterli beslenmiş oluyor mu bilmiyorum sanki 4-5 saatte bir 150 cc içse daha iyi olmaz mı😬🙄❤️