Deletedmom_12 Kızlar oğlumu tuvalete alistiriyorum bugün 4. günümüz ciş olayi atlattık söylüyor gidiyoruz yapıyor ama gel gelelimki kaka olayi kâbus gibi dün 1 kez altina yapti normal karşıladım tamam olur annecim birdaha tuvalete yaparsin falan diye konustum bugun kakasi var sabahtan beri karnini tutuyor yine geldi diyor götürüyorum ağlıyo üzülüyor yapamiyor ne yapicam şaştım kaldım ya
SedaMeyra Deletedmom_12 kakademi kakazoo kakaloji bu 3 kitabi alin her gun okuyun eglencrli hale getirin. Kakapoflar kakademiye gidiyor hadi yaoalim diyin coskuyla sonra kakasina bay bay yapin. Baya bir hurmet gosterin kakasina yani. Alışır
NorthLight Deletedmom_12 bebekler kakalarini kendilerine ait bir parça olarak görebiliyormis, yani vedalaşmak istemiyor 😂 oyun haline getirebilirsiniz
Deletedmom_12 NorthLight AY inanin o ladar cok oyun oynadikki etiketler yapistirdik oyincaklarini banyoya taşıdık yani yokk olmuyor aslinda ilk kakasini yaptiginda görüp kusmustu ondan sonra asla yapmak istemiyor
tugceyildiz Ya ben tuvalet eğitimine başlamadan önce kakasını yapınca bezine ne kadar güzel kakalar yapmışsın oh mis gibi kokuyor aferin sana filan diyordum 😁 hevesle kaka yapıyordu şimdi de üçüncü günümüz eğitimde, kakasını da yapıyor hiç çekinmedi
Deletedmom_12 tugceyildiz AH aman maşallah ya bende hic böyle olacagini düşünmemiştim ciş olayini hallettik ama kakada baya zorlaniyoruz ilk kaka yapmasinda midesi bulanmişti ondan sonra daha yapmak istemiyor