Kbrgnca Kızım şu an 5 aylık nisanda 1 yaşına girecek. Şu anki kilo 8 kilo civarı. Hangi beden aralığında kıyafet alacağım? Astronot mont mu normal mont mu? Tam olarak neler almam gerekiyor? İlk kışımız olacak😊
agacsizkoala Kbrgnca yürümüyorken astronot montlar çok güzel oluyo sıcacık ama hareketli ve yürüyen bebekte çok zor çünkü hareketleri kısıtlanıyor
_elmaliturtam Benim kızımda 8kilo hemen hemen 6-9 tam geliyo ama kış için 9-12alin bence anca olur diye düşünüyorum. Astronotta hiç rahat edememişti benim kız daralmayi sevmiyo diye ama yine de siz bilirsiniz
Kbrgnca _elmaliturtam biraz büyük almak istiyorum 12-18 ay çok mu büyğk olur ki? Kış sonuna kadar giysin istiyorum. H m nin kalıpları nasıldır acaba?