Ben 4 ay boyunca kullanmadığım krem kalmadı, gitmediğim hastane kalmadı, hiçbiri fayda etmedi en son buraya yazdım bi bayan EVİCAP diye bir kapsül kullanmamı söyledi kapsülü kırıp içindeki yağı sürdüm memem iyileşti. Ama bebemde dudak bağı varmış o da çok etkiliyor bilginiz olsun