Bırakın yemek yapmayı, tuvalete gidemiyorum 2 gündür. Beni görebileceği şekilde yere bırakıyorum ama kıyamet kopuyor. İnanılmaz ağlıyor… titreyerek. Sanki sinir krizi geçiriyor… 8,5 aylık şu an ve hiç yürüteç kullanmadık. Acaba kullanmamız gerekiyor mu en azından tuvalet ve yemek yaparken bilemedim. Nasıl oyalacağımı şaşırdım. Temas olmadan, kucak olmadan durmuyor asla… inanılmaz bir ağlama