Atabsra Kakasını normal bir şekilde yapıyor artık sessiz sessiz 🤫 😄 Sürekli ilgi ve oyun istiyor. Çok fazla konuşuyorum onunla. Yiyip, içip, yatıyor işte. Yuvarlanıp gidiyoruz 😅 Bu ataklar ne zaman başlıyor bilmiyorum ama şu ana kadar olmadı öyle bir şey. Bir de dişi kaşınmaya başladı hafif hafif arada salyaları da akıyor doktoru daha zamanı olduğunu söyledi ama ufaktan belirtiler var. Ay bir de elini çok yiyor. Açlıkla bir ilgisi yok, sanırım dişi kaşınıyor ama kaşıyıcı falan tutmuyor. Öyle işte yaniii 🌸