47 günlük bebeğimin yediğini ofışkırarak kusması sonucunda doktor mide kapakçığı darlığından şüphelendi. Değerleri sınırda haftaya tekrar kontrolü var takip ediliyor 😞bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ? En büyük tanısı yemeği yedikten sonra bebeğin fışkırarak bol miktarda kusmasıymış 😞