20 gün sonra tekrardan gel sarılığı na bakcaz dedi . Arkadaşlar 20 gün sonra gel dedi doktor sarılığına bakcaz yine dedi .çok zor nasıl gitcem yine kolundan kan alacaklar. Canimdan can gitcek. Bı alet var sarılığı ölçüyor . Özel hastanede o aletle olctugunu bilsem direk oraya giderim .