Hanımlar ben size bişey sormak istiyorum. Ben sleepy 5 numara bez kullanıyordum, oğlumun pişik olması sonucu bezi büyütüyüm dedim 5+ almaya başlamıştım ama ara beden her zaman bulamıyorum birde fiyat farkı oluyor biraz. Sormak istediğim yani ben tam anlayamadım baktığım zaman aynı gibi ama 5 ve 5+ arasında sizce çok fark oluyor mu yani yoksa bişey fark etmiyor mu?