Kaganpasa20 biz doğduğundan beri hamak kullaniyoruz. Kiprdandiginda ya da uyanmak üzere olduğunda sallıyorum kolay uykuya dalıyor. Ama buna alışmasını şimdiki aklım olsa istemezdim. Çünkü bı yere gittiğimizde illa ki o hamağı arıyor ne ayakta sallayinca uyuyor ne kucakta. Bu bakımdan benim fikrim şu saatten sonra alıştırmayın bıraktırmak için çok zorluk cekersiniz. Bizimki şu an 8 aylık ve ben hamağı bı türlü unutturamiyorum onda sallanmadan asla uyumuyo. Bide almak istediğiniz hamakta emniyet kemeri olanları tercih edin. Bizimkinde yok ve döndüğü için kendini aşağı atıyor sürekli. Bunun tedirginliğini çok yaşıyorum geceleri. Acaba düşer mi eder mi diye. Salıncağın üzerinden büyük bı şal geçirip altından bağlıyorum o şekilde uyutuyorum düşmesin diye. 6. Aydan sonra dönmeye başladıkları için biraz sıkıntılı o kısım.