ArasAkin Arkadaşlar bebeğim 36 günlük hem anne sütü hem ek mama ile besleniyor 2 günde bir kakasını yapıyor ve yaparken çok zorlanıyor ağlıyor terliyor saatlerce bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba bu konuda yardımcı olur musunuz lütfen
yaseminoztrk ArasAkin kaka sorunu hep olur sizin yediğinizde etkiler mama da. Kızım 4 aylıkken falan duruldu o ıkınmalar. Mama hangi marka oda çok etki ediyor biz hipp kullanıyorduk kaka yapacağı gün 3 4 saat önceden belli ederdi kendini o derece
Kimkibu ArasAkin probiytik kullanıyormusunuz? Doktornuza sorup başlayabilirsiniz.. bizimde öyleydi biz kullanıyoruz her ayda farklı markanınkini alıyorum bir süre sonra aynı olan bagısıklık kazandırıyor
ArasAkin yaseminoztrk önce Aptamil verdik o yapıyordur diye sma ya döndük o daha kötü yaptı bizde korkuyoruz acaba sindirim sisteminde mi sorun var diye
yaseminoztrk ArasAkin biogai probiyotik ve aptamil conformil çok iyi geliyor tavsiye ederim. Doktorunuza danışın bir isterseniz
ArasAkin yaseminoztrk biogianin faydası olmadı NBL nin probiyotigini kullanıyorum hergun versem sıkıntı olmaz dimi
yaseminoztrk ArasAkin probiyotik normalde hergün veriliyor dediğiniz markayı hiç duymadığım için birşey diyemem