elcn4139 Emzirip, emzirmeme ile alakalı bir durum değildir bu. Tamamen bu süreçte hormonların yaşadığı değişimlerin etkisidir, emziren annelerde emzirme kaynaklı salgılanan hormonlar daha fazla olduğundan buda bir miktar etki edebilir, uzun sürebilir emzirmeyen anne olmazsa sorundur denilemez demişti doktor. Bir de 1 yıla kadar olmamak normal, 1 yıl sonra da muayene gerekir, bir sorun yoksa yine beklenmeye devam edilir. Hormonlar eskiye döndüğünde bu döngüde düzene girer demişti. Normal yani endişe etmeyin.