Ben hep üç gün erken olurum misal geçen ay ayın 11 inde regl oldum bu ay 8 de olmam lazımdı olmadım hiçbir belirti de yok ama canım gecen aşırı tatlı istedi yemeden uyuyamadım. Sık sık idrara çıkmıyorum ama kabizligim var hiç akıntım yok mesela oğlumda akıntım falan oldu sık sık idrara çıkıyordum yinede hamile olduğumu düşünmüyordum hamile çıktım. Korunmasız ilişki hiç olmadi prezervatifle korunuyoruz acaba hamile olabilir miyim? Normalde regl olmam lazım karnım sırtım ağrıyor geciyor birturlu olmadim test yapsam çıkar mı?