Alfabeta Uykuya dalarken uykudan uyanınca sürekli biyeri acırmışcasına böğürerek ağlıyor önceden hiç böyle değildi uykudan uyanınca gülücükler saçardı şimdi gözler kapalı bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor neden böyle acaba var mı siZde de bu durumlar
ikicocukluAnne_ Alfabeta vardı sanki eti kopmuşcasına ağlıyordu dişmiş sonra geçti ama diş hala çıkmadı🤦🏻♀️
GiybetReis Alfabeta 7. Ay da bi atak var en zor atakmış. Kırmızı atak hatta harika haftalarda. Açılımı şu: sizi görmediğin de kaybolduğunuzu sanıyor . Ortalama 2 haftalık bi süreçmiş. Biz daha yaşamadık az kaldı. Bazı bebekler atağı sakin geçiriyor ama kızım her atak döneminda şahlandığı için baya takip ediyorum🤦🏼♀️
Alfabeta ikicocukluAnne_ ya inşallah diştendir üzülüyorum mutsuz bi çocuk mu yetiştiriyorum acaba diye.
ikicocukluAnne_ Alfabeta geçiyor merak etmeyin 8 yakın da atak varmış o daha kötü 😫 dişe şükrediyorum arada çok çok huysuz olursa ağrı kesici veriyorum napım yoksa ne kendi duruyor ne bizi durduruyor
Alfabeta GiybetReis ya ben şimdiye kadar hiç atak takip etmedim pek ciddiye almadım yaşamadık yanii ama dediğim son günlerde bu şekilde ve buna ek olarak tabi sürekli arkamdan ağlma beni göremeyince kıyamet koparma durumları var seninde dediğin gibi. Umarım cabuk geçer. Gün içinde çok zorlanıyorumm
Alfabeta ikicocukluAnne_ yani peki bunun diş ağrısı olduğunu nasıl anlıcam kii beşkide diş değildir 😁
ikicocukluAnne_ Alfabeta uykuda ağlama iğne batması gibi ağrı girdiği için miş kulak çekiştirme eline geçeni ağzına sokma bunlar oldu bizde ve ağrı kesici verince rahatladı ordan farkettim patlamak üzere alt dişleri iyice diş gibi çıktılar ortaya öncesinde de aynıydı
Alfabeta ikicocukluAnne_ aaa evett kulaklrını öyle bi çekiyokiii bazen çok canını acıtıp daha cok ağlamaya baslıyoduu. Bilmiyordum bu bilgiyi sağol canım:)
ikicocukluAnne_ Alfabeta ne demek canım en zor dönem diş dönemi alt damağa bak beyazlama oluyor bianda görmüştüm ben aylardır da devam ediyor ne iştah kaldı ne huzur umarım senin bebiş bu kadar uzatmadan patlatır incileri 🥲