ALD 15 günlük bebeğim var günde iki defa ağlama krizi tutuyo meme istiyo veriyorum memeyi ağlayarak tutup tutup bırakıyo pışpışlıyorım konusuyorum asla sakinlesmiyo bi sabah bi aksam mutlaka yasıyoruz sebebi ne olabilir ilk defa anne oluyorum yanımda kimsemde yok tecrubesizim yardımcı olurmusunuz
SB_ ALD gaz sancısı başlamış olabilir Krizi tutunca ayaklarını pedal çevirir gibi yapıyor mu veya karnına doğru çekip geri uzatıyor mu
minmin-hanim ALD benim bebeğimi tarif ettiniz, bebeğim bir süre ağlıyor ardından kakasını yapıyor, muhtemelen yaparken zorlanıyor.
SB_ ALD o zaman gaz sancısı başlamış gaz damlası kullanmaya başla Metsil veya sab simplex çok etkili Ne sıklıkla emziriyorsun?
SB_ ALD 2,5- 3 saate çıkar emzirme aralarını Ebeler demedi mi sana sarılık olmadığı sürece 3 saate bir emzir diye Bebekler 2,5 saate anca sindiriyormus ve 3 saat geçmeden sık sık emzirirken daha çok gaz yapıyormuş