Furug Kizlar barbunya koydum simdi ama dudugu kapali baslatmisim kaldirmayi unutmusum kisik ateste pisiyor bir sorun olur mu.. Ilk basta kalkik olmasi lazim ya onu unuttum 🙈
Sedaates16 Furug bence altını kapatın biraz soğusun açıkta başlatın ben aynı hatayı yaptım kuzenim patlar dikkat et demişti öyle yapmıştım bende barbunya pisirecektim 😊
hunilimomm Furug yoo sorun olmaz pisince yavaşça kaldırdın bide soguk suya koyun ki iyice havası çıksın bende de var kullanıyorum 😂
Furug Eysar hunilimomm Dimi ya kaynamasi icin basta acik kullanilir diye biliyorum biraz gec piser herhalde kaynamadi cunku😆🙈
Furug ikicocukluAnne_ ilk acik buhar cikip tissss sesini duydugunda altini kisip kapaliya almak gerekiyor diye biliyorum da
ikicocukluAnne_ Furug korkuyorum ben binde bir düdüklüye koyarım küçükken patladığı için bomba gibi ama eski düdüklüydü ben hiç fıslatmadan koyuyorum kapalı direk
Yazannesi1 Furug Dikkat edin yinede pek bir bilgim yok ama postu okuyunca korkudan karnım ağırdı 🤣🙈❤️
Furug Yazannesi1 yok yaaa korkulcak bir seyi yok da boyle hatalar yapmamak gerrkiyor😆 mutfaga girmiom suan🤣🤯
Tatlican Furug Bende korkarım allah korusun.komsumuz mercimek koyup bide tencereyi sallamış patladi yuzu yandi gecen yil
Eseraly Furug yok canım bişey olmaz annem bazen öyle düdügünü kaldırmadan öyle kısık ateşte pişirirdi 😊 barbunya da çok severim ha aklıma düşürdün bak 😋😁
Furug Gunes_kiz korkmayin kizlar ben 4 yildir kullaniyorum🤣 Baslarda kocama actiriyordum wshshshhshs🤭
Marjinal_Anne2 Gunes_kiz Ahahaha bu benim düdüklü 🙄🙈 bir de Karaca’nın en güzelini almışlardı hediye yine de kullanamaıyorum yaa 🙄
Gunes_kiz Furug 😂 aslında istiyorum kullanmayı ama cesaretim yok. Ben yine tencerede uzuuuun uzunn pişirmeye devam 😂kocam da zamanında dudukluden yanmış küçükken. Ona hiç kullandirtmam.
ikicocukluAnne_ Asell_07 zaten hep altta olması lazım buharda pişmesi için sonra da havasını alıp açılması. Yeni et haşladım 20 dakika da pişirdi açık olunca tencereden farkı kalmıyor